Share Bottom

Tuesday, August 27, 2013

कविता - प्रश्न


कविता - प्रश्न

स्वागत छ सुस्वागत छ
तिम्रो आगमनमा
जलघडाहरुमा प्रेमामृत भरेर
दैलोमै तिमीलाई रोकेर
सेचन पनि गरुँला
स्नेहकका ज्योति फिँजाएर
तिम्रा पथहरु उज्यालो पार्दै
कतै भित्र सम्म लगुला
मिठो पिठो खुवाउला
र सुत्नको लागि
मखमली बाहुहरु फैलाउँला
तिम्रा आरामीमा खलल पर्न नदिन
म नागफणाँ फैलाइ बसुला
स्वागत छ सुस्वागत छ तिमीलाई
तर मेरा स्वागत स्वीकार्नु अघि
एउटा प्रश्नको उत्तर लिएर आउनु
के तिमी सुद्ध मानव अतिथि हौ ?

स्वागत छ सुस्वागत छ
तिम्रो आगमनमा
पूर्ण फक्रिदिनेछु
वासनाको लागि
हावा भरि मेरा पराग छर्नेछु
तृष्णाका लागि
कञ्चन जल बनिदिनेछु
स्पर्शका लागि
छोईने भइदिन्छु
मदान्ध नयनका कामातुर भावसँगै
मेरा कौमार्य न्यौछावर गरिदिनेछु
मेरा यौवनका पियुष छताछुल्ल पोखेर
तिम्रा अतृप्त प्यास मेटाउनेछु
मेरा अक्षत योनीमाथि
तिम्रो पूर्णधिकार हुनेछ
सम्भोगका लागि
पूर्णरुपेण समर्पित हुनेछु
स्वागत छ सुस्वागत छ तिमीलाई
तर मेरा समर्पणमा हेलिनु अघि
एउटा प्रश्नको उत्तर लिएर आउनु
के तिमी सुद्ध मानव प्रेमी हौ र ?

म एक युगमा फुल्ने फूल हुँ
म एक रातकी पूर्णशशी हुँ
म एक तिर्खा जल हुँ
म एक भोक भोजन हुँ
म एक झिल्को सत्य हुँ
म एक निमेषको केवल एक हुँ
निचोडमा
म एक जुनी मानिस हुँ
त्यसैले
स्वागत छ सुस्वागत छ तिमीलाई
म के हुँ बुझेपछि
मलाई आत्मसात गर्नु अघि
ममा विलीन हुनु अघि
प्रतिक्षित अतिथि
केवल एक प्रश्नको उत्तर लिएर आउनु
के तिमी कंचन आत्मा हौ ?

8-27-2013

1 comment:

Unknown said...

"तिम्रो आगमनमा
पूर्ण फक्रिदिनेछु
वासनाको लागि
हावा भरि मेरा पराग छर्नेछु
तृष्णाका लागि
कञ्चन जल बनिदिनेछु
स्पर्शका लागि
छोईने भइदिन्छु"

सुन्दर हरफहरू !